Tuesday, July 19, 2011

Masalah Berblog Guna BlackBerry

1. Tuan-tuan dan puan-puan mungkin melihat di bahagian penamat setiap posting saya ada maklumat bahawa posting itu dihantar menggunakan blackberry.

2. Benar!! Saya hanya menggunakan blackberry untuk berkarya kerana beberapa sebab.

3. Antaranya saya sentiasa bergerak dari satu tempat ke satu tempat dan saya lebih selesa menggunakan smart phone berbanding notebook atau pc.

4. Hatta netbook dan broadband celcom yang saya miliki sudah lama tidak digunakan antara sebabnya faktor-faktor yang disebut di atas.

5. Walaupun Bold 9700 yang saya miliki ini agak sesuai dengan faktor-faktor di sekitar saya, ia tetap mempunyai kekurangan.

6. Antaranya, email yang saya guna ini tidak dapat format tulisan-tulisan seperti ubah font, underline, bold dll.

7. Saya penah ambil risiko untuk membeli e-mobile email yang dibekalkan dalam blackberry application tetapi setelah download software tersebut blackberry saya mengalami ganguan dan hang memanjang.

8. Saya delete program ini dan guna pre-loaded email dalam smartphone ini.

9. Saya harus menerima teknoloji yang saya ada untuk berblog seperti seadanya.

10. Saya juga berharap tuan-tuan dan puan-puan dapat menerimanya seadanya juga!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment