Saturday, January 8, 2011

Kering Idea

1. Kering idea untuk berkarya. Saya hanya berkarya apabila mendapat ilham.

2. Ilham itu didapati samada secara pembacaan atau memikirkan secara mendalam dalam satu-satu perkara.

3. Ilham juga boleh datang dengan memerhatikan apa yang berlaku disekitar kita.

4. Ia lebih manis lagi juga ilham itu adalah ilham rabbani. Ilham rabbani ini datang dengan perantaraan malaikat-malaikat Allah.

5. Ada seseorang yang mengajar saya dengan mengesan 'gelombang' yang datang dari seseorang yang kita berhubung dengannya.

6. Betapa saya telah mengesan, selepas itu, beberapa gelombang yang pelbagai dari pelbagai jelmaan rupa orang yang saya suspek adalah datang dari para malaikat-Nya yang berhubung dengan saya.

6. Seseorang telah memperkenalkan kepada saya bahawa namanya "Orso" yang memancarkan gelombangnya kepada ubun-ubun saya sehingga menyebabkan saya menuliskan di hanset saya namanya "Orso". Saya yakin makhluk yang memancarkan geombang itu bernama Orso dan adalah malaikat-Nya. Hanya saya tidak tahu apakah tujuannya datang kepada saya.

7. Ada seorang yang memancarkan gelombangnya dari atas terus ke ubun-ubun saya lantas terpantul dari mulut saya kata-kata ini "This is how money is created".

8. Semuanya saya yakin datang dari malaikat-malaikat-Nya.

9. Saya tahu membezakan gelombang dari jin-jin kawan saya dari alam ghaib. Berbeza gelombang mereka dengan gekombang-gelombang yang dibawa oleh malaikat-malaikat-Nya.

10. Saya pun tertunggu-tunggu ilham rabbani dari mereka. Sungguh seronok hati jiwa menerima ilham rabbani kerana ia adalah "nur".

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment