Saturday, July 16, 2011

Salam Berkarya Kembali

1. Salam Warkah Serating untuk pembaca-pembaca sekalian.

2. Sudah agak lama saya tidak update blog saya ini.

3. Bagi yang ikuti facebook saya, saya telah mengatakan bahawa saya akan update semula blog saya apabila saya mendapat momentum.

4. Pada awalnya pendirian saya agak fundamental tentang berkarya.

5. Saudara-saudari mungkin dapat melihat betapa saya anti-pagiarism; semua karya mestilah 100% asli, hatta mencedok berita dari mana-mana sumber kemudian membuat footcomment.

6. Tapi dalam posting sebelum ini saya mengambil sumber berita harakahdaily kemudian membuat komen.

7. Anjakan paradigma (Paradigm shift) ini bukan untuk memperlekeh stand sebelum ini.

8. Ia adalah satu idea dalam berkarya yang harus diterim.

9. Harap-harap tuan dan puan menikmati posting dalam blog saya.

Sekian.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment