Sunday, March 22, 2009

Hadiah untuk pengunjung ke-10,000!

....Buku Document of Destiny untuk pengunjung ke-10,000.
Sebagai menghargai sokongan pengunjung, maka saya menyediakan hadiah sebuah buku yang ditulis oleh Professor Dr Shad Saleem Faruqi yang bertajuk Document of Destiny untuk pengunjung ke-10,000. Buku ini adalah kupasan tentang Perlembagaan Malaysia. Hampir 1000 muka surat.

TERTAKLUK KEPADA TERMA DAN SYARAT

1. Pengunjung ke-10,000 hendaklah print-screen weblog saya yang menunjukkan counter 10,000. Serta print-screen Feedjit yang menunjukkan komputer yang akses ke weblog ini.

2. Emailkan bukti di atas ke email: rohan2dotcom@yahoo.com, untuk membuat tuntutan hadiah. Beserta alamat pengeposan buku ini (DALAM MALAYSIA SAHAJA) dan no hanset anda. Pengunjung luar negara hendaklah memberi alamat di MALAYSIA SAHAJA!.

3. Anda boleh juga menuntut hadiah ini dengan mengambil secara kendiri di pejabat saya di Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur.(Jika tidak yakin dengan pengeposan akan selamat sampai)

4. Saya berhak menukar hadiah samada yang sama nilai atau lebih baik dan mahal, apa-apa topik lain.

5. Terma dan syarat di atas boleh diubah dan/atau ditambah, pada bila-bila masa, oleh saya tanpa apa-apa makluman terdahulu untuk pengunjung bertuah.

No comments:

Post a Comment